Говорим на русском языке
0 0

מבחר סוגי תעלות ניקוז למקלחון

בחנות האינטרנט המובחרת של בוטיק לאמבט תוכלו למצוא מבחר עשיר ואיכותי של תעלות ניקוז למקלחון, המיוצרות על ידי החברות הטובות בשוק. מהמגוון העצום שלנו כל אחד יכול לאתר את סוג התעלה המתאימה לצרכיו, הן מבחינת מידותיה והן מבחינת מיקומה. כמו כן, אנו גובים עבור תעלות ניקוז למקלחון מחירים נוחים ומשתלמים במיוחד, וזאת בזכות היותנו יבואנים ומשווקים ישירים של מוצרינו. את המוצרים תוכלו לרכוש בקלות ובבטחה און ליין, ישירות דרך האתר, ולקבלם עם אחריות ארוכת טווח.

מגוון סוגי תעלות ניקוז למקלחון

כאמור, באתר שלנו ניתן להתרשם ממבחר גדול ואיכותי של סוגי תעלת ניקוז למקלחת במחיר אטרקטיבי במיוחד, המסופקות עם כיסוי ועם קופסא מקורית בעלת יציאה של שני צול/50 מ”מ וספיקת מים של ארבעים ושמונה ליטרים בדקה. לפניכם מספר דוגמאות:

תעלת ניקוז למקלחת של EVIMETAL מדגם AQUA – עם גוף וכיסוי מנירוסטה, מוצעת במידות של 40, 60, 70, 80 ו- 90 ס”מ, ומסופקת עם גימור מבריק וכיסוי סיפון נגד ריח.

תעלת ניקוז של EVIMETAL דגםNATURA – מוצעת במידות של 40, 60, 70 ו- 80 ס”מ, מיועדת להדבקה של הריצוף בתוכה ומסופקת עם סיפון נגד ריח.

תעלה של EVIMETAL דגם NOVA – במידות של 40, 60, 70 ו- 80 ס”מ, עם סיפון מסתובב, גוף וכיסוי נירוסטה.

תעלת ניקוז EVIMETAL דגם TRENDLINE – במידות 60 ס”מ ו- 80 ס”מ, עם גוף וכיסוי נירוסטה, כולל תעלת סיפון מסתובב ובד יסוד לריצוף שאותו ניתן לקצר לפי מידות האריחים.

תעלת ניקוז פינתית של EVIMETAL דגם AQUACORNER – כוללת סיפון מסתובב וגוף וכיסוי מנירוסטה.

קופסת ניקוז מרובעת EVIMETAL דגם UNICA – בעיצוב עכשווי של פסים, סיפון נגד ריח ופלדת אל חלד מנירוסטה.

תעלות ניקוז של MERTINOX דגם CLASSIC RAIN – עם גוף וכיסוי נירוסטה וגימור מבריק, במידות 60, 70, 80 ו- 90 ס”מ, עם סיפון נגד ריח, אפשרות לחיבור ישיר של התעלה לקומקום ו/או לקופסא “4 קיימת, וכן אפשרות לחיתוך בגובה.

תעלות ניקוז למקלחונים של MERTINOX מדגם CLASSIC SCALA – עם אפשרות חיבור ישיר לקופסא “4 או לקומקום קיימים, ואפשרות חיתוך גובה. התעלה מוצעת במידות 60, 70, 80 ו- 90 ס”מ עם כיסוי וגוף מנירוסטה.

הזמנת תעלות ניקוז למקלחונים

הזמנה של תעלות ניקוז למקלחון עבור מחיר משתלם מוצעת בקלות ובנוחות ישירות דרך האתר המאובטח שלנו. כמו כן, ניתן לבצע הזמנות ולקבל עוד פרטים ויעוץ מקצועי בנושא על ידי יצירת קשר עם חברת בוטיק לאמבט בטלפון: 03-6020305

0
    0
    סל קניות
    סל הקניות שלך ריקחזרה לחנות
      דילוג לתוכן